poniedziałek, 20 maja 2013


Wiecie jaki 13 może być szczęśliwy???
Wygrałam Candy na blogu u Papier i nożyczki u KrysTyny właśnie 13.05 w losowaniu wygrałam cudne cukierachy i dostałam wspaniałe prezenciki, które właśnie dotarły do mnie w takiej postaci:





Bardzo dziękuje, bo moje zaskoczenie było ogromne gdyż nie wygrywam takich losowań, a naprawdę piękne rzeczy otrzymałam :) Mój mąż dziękuje za wkładkę do skrzyneczki (KRÓWKI) :) Łasuch z Niego :)
I zaczynam wierzyć że można czasem dostać od losu promyczek ot tak za free :) albo od KrysTyny :P
Dziękuje i dziękuje :)

Troszkę mało czasu mam ostatnio ale jestem tu i zaglądam do Was choćby na chwilkę :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję wspaniałych nagród, są naprawdę przepiękne, :))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana!!! Piękności otrzymałaś. Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję,słodkości cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że prezenty spodobały się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zaglądacie i za każde pozostawione słowo...