czwartek, 14 listopada 2013

Ognisty lift..

No cóż trudno liftować doskonałość, ale uczyć się trzeba :) A ja sobie wymyśliłam że zliftuję Klaudię i jej śliczną fioletową kartkę tylko nadałam jej ognistej czerwieni :) Kartka będzie chyba fajna na rocznicę ślubu/imieninki/urodzinki - tak myślę. Świąteczna może miłosna czerwień, ale w sumie dość ciekawie wyszła tylko skręcanie różyczek chwilę trwało :P Taką miałam wenę i już - za to jaka niewyspana byłam to inna sprawa :P Kartka na UWE na Rapakivi - Liftujemy!






http://scrapakivi.blogspot.com/2013/06/monochromatycznie-dzien-6-fioletowo.html


Kartkę zgłaszam też na wyzwanie w SCRAPGANG - Wyzwanie 57 - Jednobarwnie, odcienie jednego koloru :)

11 komentarzy:

  1. Świetna, taka energetyczna, przyznam, że rzadko widuję kartki w kolorze czerwonym, a szkoda, bo to piękny kolor.
    Różyczki śliczne, zazdroszczę umiejętności ich wykonania, ja już się poddałam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten Twój lift i przychylam się do komentarza nr 1 - piękny kolor wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna czerwień, śliczne różyczki i w ogóle cudowna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona kartka wyszła cudnie! :) Życzę powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jakie kolory :) Piękna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!!!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie ognista, fantastyczny kolor wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu urodzinowym Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zaglądacie i za każde pozostawione słowo...