niedziela, 3 marca 2013

Skrapowisko 2013 Łódź


Oczywiście pierwsze takie moje spotkanie na żywo ze Scrapbooking'iem.
I... o kurcze!!!  Jakie piękne rzeczy robią dziewczyny.
Na żywo kartki i inne prace są jeszcze piękniejsze.
Dotarłam jakoś koło 10.30 i zanim się troszkę rozejrzałam rozpoczął się pokaz Gosi Złotej Rączki "Sposób na tekturowe ramki". Trochę przez ramię popodglądałam jak używać embossing powder, tuszy itp. rzeczy.
Można się było zainspirować i podpatrzeć techniki zdobienia ramek od podstaw...
Ale efekty naprawdę extra. Dużo nauki przede mną - dobrze że jest przyjemna ;P
Bardzo żałuję, że nie wzięłam udziału w pokazie prowadzonym przez Ayeede POKAZ MIXED MEDIA,
myślałam że będzie troszkę co innego i trochę bardziej zaawansowane, ale naprawdę każdy mógł spróbować nawet z zerową wiedzą na ten temat.
Moja strata, na drugi raz wiem że trzeba Siadać Robić i Chłonąć!!!
Bardzo fajny pokaz i bardzo efektowne techniki zdobienia jak dla mnie oczywiście.
Pomijam, że wiekszość rzeczy jest dla mnie nowa :)
Za to na Make&Take organizowane przez studio75 z ich papierami i stemplami się załapałam :)
I powstała praca na szybko bo czasu nie było:





Zgłosiłam też prace na konkursy o tematyce:

- DOM studio75 - ta praca dostała wyróżnienie (chyba - bo tak się zdziwiłam, że nie usłyszałam),ale dostałam nagrodę 3 zestawy papierów, więc się podobała a mi było bardzo miło.






- wiosenną kartkę Wielkanocną do Skrapek.pl kartki wezmą udział w aukcji charytatywnej;



-ATC temat 'Coś pysznego' do Galeria Rae


Zakupy też były oczywiście :)
Papiery rzecz oczywista :) Ćwieki z perełkami od Doliny Tęczy, bloczek do stempli, wykrojnik, dziurkacz, ramki, embossing powder (po tym pokazie Gosi Złotej Rączki się nakręciłam) i jakieś inne drobiazgi - same potrzebne rzecz jasna. I to tyle na razie jestem urzeczona zdolnościami scrapowiczów, możliwościami i technikami. Polecam wszystkim i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że zaglądacie i za każde pozostawione słowo...