czwartek, 17 października 2013

Kolejna nietypowa kartka ślubna

Niby kartka ślubna, niby prosta sprawa - ale jak zwykle ma być niezwykła :-) Jakoś jesienne kolorki zagościły na tej karteczce, ale mnie osobiście bardzo się podoba efekt końcowy. Ponieważ całość jest w kolorach ciepłych pomarańczy dodatkowo jest "gruba" i wymaga pudełka, zatem nieco rozjaśniłam całość właśnie owym pudełkiem :) Mam nadzieje, że całość się spodoba i razem będzie stanowić ładną pamiątkę.
Zdjęć dużo, ale chyba warto zerknąć :) Miłego wieczorku...













Dzięki za odwiedziny :)

9 komentarzy:

  1. Dla mnie śliczna karteczka ..niezwykle oryginalna, niepowtarzalna. Bardzo fajny komplecik.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Najbardziej podoba mi się kolorystyka. Uwielbiam ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna karteczka:) niepowtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie piękna! Każdy szczególik przyciąga wzrok i zachwyca :) i dziękuję za odwiedzinki :) Dobrej nocki Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna !!!
    Fajne dodatki, które w całośći dają wspaniały efekt.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, elegancka i oryginalna. Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet :) Kartka trochę jak mały album :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zaglądacie i za każde pozostawione słowo...