niedziela, 24 lutego 2013

Album dla córeczki

Tadam :)
U mnie sporo będzie "dzieciowych" tematów - z faktu posiadania dwóch przekochanych córeczek Ali i Julci.
To będzie album dla mojej młodszej córeczki Alicji. Jeszcze się tworzy ( muszę wywołać zdjęcia ) więc nie jest skończony, ale żeby nie było, że się obijam to właśnie to robię w "tle" :)
Papiery to Galeria Papieru "Aż nastanie świt" i "Love Story" oraz  akcenty UHK "Babie Lato" + kwiatki dp craft, centymetr z IKEI, ćwieki i sporo innych rzeczy.











ciąg dalszy nastąpi...

2 komentarze:

  1. Pięknie wykonany album i córcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zaglądacie i za każde pozostawione słowo...